Інформація
Доставка
-
Безкоштовна доставка поширюється на замовленя велосипедів та аксесуарів які купуються одним чеком на суму від 3000 грн.
-
Замовлення відправляються на відділення що здатні приймати великогабаритні вантажі
-
Дізнатися ваше найближче вантажне відділення Ви можете в нашого співробітника або на сайті поштової служби.
Доставка велосипедів по м.Дніпро
Доставка велосипедів по Дніпру здійснюється за наш рахунок, кур'єром в ПН-ПТ з 9:00 до 20:00. За доставку сплачуємо ми. Після вашої заявки на товар, за вказаним вами телефоном або e-mail адресою з вами зв'яжеться менеджер для підтвердження замовлення та уточнення дати і зручного для вас часу доставки.
Доставка здійснюється від 1 до 5 робочих днів. Для деяких груп товарів термін доставки може збільшитися (якщо товар під замовлення).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПО ДНІПРУ:
-
доставка за наш рахунок поширюється на товари вартістю від 3000 грн;
-
для товарів вартість до 3000 грн, вартість доставки: по тарифам компанії-перевізника (залежить від відстані доставки и габаритів товару);
-
доставка здійснюється до під'їзду, протягом 1–5 робочих днів;
-
підйом на поверх здійснюється тільки у разі наявності особи що приймає товар та здатна допомогти кур'єру викконати підйом як мінімум вдвох.;
Доставка велосипедів по Україні.
Доставка велосипедів по Україні здійснюється за наш рахунок, компаніями-перевізниками: "Нова Пошта", та іншими. За доставку на склад компанії-перевізника платимо ми. Час доставки: 1-5 доби - залежить від режиму роботи компанії-перевізника.
Передоплата не потрібна, використовується послуга накладеного платежу, оплата відбувається у відділенні компанії-перевізника після отримання товару!
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПО УКРАЇНІ.
На товари вартістю від 3000грн, поширюється доставка за наш рахунок на склад компанії-перевізника. Час доставки 1-5 діб - залежить від режиму роботи компанії-перевізника. Для товарів вартістю до 3000 грн доставка здійснюється за тарифами компанії-перевізника.
Після відправки вашого замовлення ми повідомляємо вам номер електронної накладної (транспортної декларації). Покупець для отримання багажу повинен повідомити перевізнику номер декларації і зобов'язаний мати при собі паспорт громадянина України. Доставка оплачується у відділенні компанії-перевізника. У разі неотримання багажу в пункті призначення, він зберігається у перевізника. За кожен день зберігання понад п'ять діб (п'ять діб зберігання безкоштовне) сплачується додаткова плата, тому рекомендуємо забирати свої замовлення протягом п'яти діб.
Оплата
Оплата здійснюється будь яким зручним, доступним способом:
-
Накладений платіж (розрахунок на пошті при отриманні)
-
Оплата рахунку за банківськими реквізитами
-
Оплата за номером банківської картки
-
Оплата частинами, Розстрочка та інші кредитні програми
-
Готівковий розрахунок (у м. Дніпро, та при заборі з відділень поштових операторів)
-
Можливий міжнародний переказ, або оплата за реквізитами якщо Ви за кордоном (ЄС, США, Канада)
*Оплату картками Visa і Mastercard забезпечує сервіс онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки: тел. +380 (44) 2000922, b2bsupport@portmone.me
*Послуга кредитування надається АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Детально ознайомитися з умовами Ви можете на сайті банку, за посиланням https://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami
Договір публічної оферти
Наведений нижче текст є договором між інтернет-магазином, сайт якого розміщений в мережі Інтернет за адресою https://2wheels.com.ua , та належить ФОП Кушнір Роман Олександрович, ІПН 3283702936 що має назву надалі «Інтернет-магазин», і користувачем послуг Інтернет-магазину, що має назву надалі «Покупець», і визначає умови купівлі-продажу товарів Покупцем через сайт інтернет-магазину.
1. Загальні положення
1.1. Цей договір є договором публічної оферти (відповідно до ст. Ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України), його умови однакові для всіх покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа - підприємець).
1.2. У разі прийняття умов цього договору, тобто публічної оферти Інтернет-магазину, користувач стає Покупцем.
2. Терміни та визначення
2.1. Інтернет-магазин - «2wheels», заснований відповідно до Законодавства України, що оперує сайтом, розміщеним в мережі Інтернет за адресою https://2wheels.com.ua
2.2. Товар - опублікований на сайті Інтернет-магазину перелік товарів.
2.3. Покупець - фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, яка отримує інформацію від Інтернет-магазину, яка розміщує замовлення на пошук, комплектацію та резервування Товарів, які представлені на сайті Інтернет-магазину, для цілей не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, чи юридична особа / фізична особа- підприємець.
2.4. Замовлення - оформлена і розміщена заявка Покупця, адресована Інтернет-магазину, на пошук, комплектацію та резервування Товарів, для подальшого їх викупу Покупцем.
2.5. Сайт - сукупність сторінок, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера, і програмних модулів, об'єднаних єдиною системою управління, розташованих в мережі Інтернет за адресою https://2wheels.com.ua , і містить всі ознаки публічної оферти з пошуку, комплектації і резервування Товарів обраних Покупцем на сайті.
2.6. Особистий кабінет - простір на Сайті, доступ до якого має Покупець, в якому відбивається його персональна інформація та історія розміщених ним Замовлень.
3. Предмет договору
3.1. Цей договір визначає порядок взаємодії та умови надання Інтернет-магазином послуг Покупцеві, грунтуючись на його прагненні, бажанні і можливості скористатися послугами пошуку, комплектації і резервування Товарів, а також на прагненні Інтернет-магазину надати Покупцеві потрібну йому інформацію, знайти і укомплектувати Товари згідно Замовлення покупця, і зарезервувати їх для подальшого придбання Покупцем.
3.2. Інтернет-магазин надає Покупцеві наступні послуги:
3.2.1. Пошук, комплектація і резервування Товарів на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на Сайті і підтвердженого Інтернет-магазином
3.3. Інтернет-магазин здійснює продаж і доставку Товарів за допомогою кур'єрських служб доставки, зазначених на сайті інтернет-магазину на підставі заявок Покупців, залишених на Сайті і підтверджених Інтернет-магазином. Зазначені на Сайті ціни на Товари включають в себе вартість послуг пошуку, комплектації і резервування, та не включають вартість доставки товарів Покупців, якщо інше не зазначено в підтвердженні Заявки.
3.4. Покупець погоджується з умовами цього договору в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку «Підтвердити замовлення», що виражає підтвердження Покупця про прочитання тексту цього договору і згоду з його умовами. Надалі заперечення від Покупця щодо надання таким чином своєї згоди позбавляє Інтернет-магазин від будь-якого роду відповідальності за невиконання умов цього договору і залишає право Інтернет-магазину скасувати Замовлення в односторонньому порядку.
4. Правила роботи з Сайтом
4.1. Покупець може переглядати зміст Сайту, оформляти замовлення, а також користуватися іншими його сервісами.
4.2. Реєстрація потрібна для доступу Покупця до персоналізованої інформації та надання додаткових можливостей роботи з Сайтом.
4.3. При реєстрації Покупець вводить такі дані:
· Ім'я, прізвище
· Номер телефону
· Адреса електронної пошти
· Пароль
4.4. Покупець зобов'язується надати відповідну дійсності, точну і повну інформацію про себе. Інтернет-магазин не несе відповідальності за точність і правильність інформації, залишеної Покупцем при реєстрації та здійсненні Замовлення.
4.5. Після реєстрації на Сайті Покупцеві надається доступ до Особистого кабінету.
4.6. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам параметри доступу, зазначені при реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо несанкціонованого використання третіми особами таких параметрів, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Інтернет-магазину, надіславши електронний лист на адресу 2wheels.sales@gmail.com або зв'язатися за номерами телефонів зазначених у розділі контактної інформаціі Сайту.
4.7. Покупець несе відповідальність за будь-які дії, здійснені на Сайті під його обліковим записом і від його імені.
4.8. Інтернет-магазин має право відмовити Покупцеві в користуванні послугами Інтернет-магазину, якщо у нього будуть підстави вважати, що Покупець вказав недостовірні дані, а так само за умови несумлінної поведінки (наприклад, порушення умов цього договору, або ін.).
4.9. Заборонено використовувати Сайт для протизаконної і забороненої діяльності. Покупці Інтернет-магазину погоджуються дотримуватися законів України і норми поведінки, прийняті в мережі Інтернет, а саме, але не обмежуючись, розміщенням на сайті матеріалів екстремістського, порнографічного чи іншого характеру, що зачіпає і / або утискає честь, гідність і / або ділову репутацію третіх осіб і порушують загальноприйняті норми моралі, а також розміщувати рекламну інформацію без дозволу Інтернет-магазину.
5. Порядок оформлення Замовлення
5.1. Покупець оформляє Замовлення на Сайті самостійно, шляхом додавання обраних Товарів в віртуальну корзину і натискаючи кнопку «Оформити замовлення».
6. Порядок оплати
6.1. Покупець набуває Товари, зазначені в розміщеному на Сайті замовленні, а також оплачує послуги Інтернет-магазину на умовах узгоджених сторонами в підтвердженому Інтернет-магазином замовленні Покупця:
- На умовах передоплати на рахунок Інтернет-магазину, вказаний в замовленні;
- В момент отримання Товару в відділенні кур'єрської служби.
6.2. Загальна вартість Замовлення, що включає повну вартість Товарів і послуг Інтернет-магазину, дорівнює сумі що підлягає оплаті і вказується на Сайті при оформленні і в момент розміщення Замовлення.
7. Умови повернення.
7.1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.
7.2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Інтеренет-магазину у випадку якщо товар має заводський дефект або брак.
7.3. В інших випадках повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється за рахунок Покупця.
7.4. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару. Із суми що пдлягає поверненню покупцеві вирахувується компенсація витрат Інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцеві, якщо повернення товару підлягає пункту 7.3. цього договору.
8. Політика конфіденційності і захист персональних даних
8.1. При реєстрації на Сайті Покупець залишає персональні та контактні дані, зазначені в п.4.3. цього договору, але не обмежуються ним.
8.2. Надаючи свої персональні дані на Сайті при реєстрації або оформленні Замовлення, Покупець дає свою добровільну згоду на обробку та використання (в тому числі і передачу) своїх персональних даних без обмеження терміну дії такої згоди відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р
8.3. Інтернет-магазин використовує отримані персональні дані для надання послуг, визначених цим договором, для просування послуг, що надаються Інтернет-магазином, в тому числі і за допомогою автоматизованої обробки персональних даних.
8.4. Інтернет-магазин зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Інтернет-магазином інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Інтернет-магазином, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами законодавства.
8.5. Якщо Покупець не бажає, щоб Інтернет-магазин продовжував обробляти персональні дані, то Покупцеві необхідно звернутися із заявою на адресу 2wheels.sales@gmail.com або зв'язатися за номерами телефонів зазначених у розділі контактної інформаціі Сайту.
8.6. Покупець несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Інтернет-магазин не несе відповідальності за неякісне виконання покладених на нього зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Покупця або невідповідністю її дійсності.
9. Інформаційні повідомлення
9.1. Реєструючись на Сайті, Покупець дає Інтернет-магазину згоду на отримання інформаційних повідомлень від Інтернет-магазину і його партнерів, що діють на підставі договору з Інтернет-магазином, за допомогою служби коротких повідомлень (SMS) і електронної пошти.
9.2. У будь-який момент Покупець має право відмовитися від отримання такої розсилки, звернувшись на адресу 2wheels.sales@gmail.com або зв'язатися за номерами телефонів зазначених у розділі контактної інформаціі Сайту.
10. Правила використання матеріалів, розміщених на Сайті
10.1. Сайт містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші захищені законом матеріали, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення, музичні та звукові твори.
10.2. Весь зміст Сайту охороняється законодавством України.
10.3. Покупець не має права використовувати матеріали, розміщені на Сайті, як то: вносити зміни, публікувати, передавати третім особам, брати участь у продажу або уступці, створювати вторинні документи та ін.
11. Інші умови
11.1. Цей договір укладено на території України і підпорядковується матеріальному праву України.
11.2. Недійсність будь-якого пункту або частини цього договору не веде до недійсності договору в цілому.
11.3. Всі суперечки, що виникають між Покупцем та Інтернет-магазином, вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення врегулювання спірного питання, Покупець або Інтернет-магазин можуть звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства.
11.4. Інтернет-магазин має право вносити зміни в текст цього договору на власний розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупців. Актуальна (діюча) редакція договору завжди доступна на Сайті.
11.5. Інтернет-магазин не несе відповідальності за:
11.5.1. змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
11.5.2. за незначну невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різну колірну передачу моніторів персональних комп'ютерів та окремих моделей мобільних пристроїв;
11.5.2. за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою контролю Інтернет-магазину.
Обмін та повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, згідно «Закону про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
-
товар, не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, покришки велосипеда не стерті і не мають слідів експлуатації, трансмісія велосипеда не піддавалося змінам і т. П .;
-
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (для велосипедів, що відправляються в коробці);
-
для велосипедів, які видаються в зібраному і готовому вигляді - збережені всі ярлики і заводське маркування;
-
на товар є розрахункові документи, видані споживачеві разом з проданим продукцією;
-
в разі якщо заявляється товар має сліди експлуатації - магазин залишає за собою право не приймати такий товар.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Відправити товар потрібно за заздалегідь узгодженою з Інтернет-магазином адресою за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Гарантійні зобов'язання
Гарантія на велосипеди
Гарантія на велосипеди виробництва ТОВ "ВЕЛОТРЕЙД", випущені після 01 березня 2017 складає 18 міс., Поширюється з дня продажу або з дати виробництва якщо в паспорті не вказана дата продажу.
Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .
Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .
Для велосипедів, випущених до 20.09.16 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання для ТМ Leon, Optimabikes, 6 міс. для ТМ Formula, Dorozhnik, 3 міс. для ТМ Discovery .
Починаючи з сезона 2020 на всі ТМ - Leon, Formula, Dorozhnik, Discovery виробник надає наступні терміни гарантії на обладнання та раму велосипеда:
- Гарантія на раму велосипеда 10 років.
- Гарантія на обладнання 18 місяців.
Встановлений термін придатності (строк служби) велосипеда - 10 років за умови правильної експлуатації та при дотриманні правил по догляду і зберіганню велосипеда, зазначених в інструкції з експлуатації до велосипеда .
Умови надання гарантії:
-
Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, використовувані для прокату, бізнесу, або участі в велосипедних змаганнях.
-
Гарантія поширюється з дня продажу, або при відсутності штампа про продаж - з дати виробництва.
-
Велосипед може бути прийнятий на гарантійний ремонт тільки при пред'явленні: несправного велосипеда, з коректним і чітко заповненими графами, реквізитами в паспорті з серійним номером рами велосипеда.
-
Гарантія поширюється на заводський брак компонентів велосипедів і не поширюється на нормальний фізичний знос витратних матеріалів, механічного пошкодження в процесі експлуатації, зберігання велосипеда, впливу зовнішніх факторів.
-
Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати будь-яких видозмін в фарбуванні і не може бути надана окремо (в розібраному вигляді або знятої з велосипеда, якщо інше не обумовлено службою сервісу).
-
У гарантійні умови можна відносити тільки саму конструкцію рами. НЕ відносяться до гарантійних умов випадки пошкодження фарбування, а також знімні елементи, призначені для кріплення перемикачів і аксесуарів, амортизатори рами.
-
Будь-які зміни в комплектації, проведені сервісними центрами за бажанням власника велосипеда або через нормальний фізичний знос, повинні чітко відповідати оригінальній специфікації.
-
Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути укомплектованим і надаватися на огляд в чистому вигляді. Забруднений велосипед сервісний центр має право не прийняти на ремонт.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
-
Періодичне технічне обслуговування велосипеда.
-
Нормальний фізичний знос матеріалів, компонентів та обладнання, до яких зокрема належать шини, камери, ланцюг, зірки трансмісії, гальмівні колодки, троси, оболонки тросів, ручки керма, сідло, бокова поверхня обода, чашки і гайки рульової колонки, каретки, підшипники, механізми ручок перемикання, гальмівних ручок, втулки колісні, шарніри підвіски, амортизатори, амортизаційні елементи вилки, педалі, металовироби кріплень.
-
Пошкодження, обумовлені падіннями, ударами, механічними пошкодженнями, дорожньо-транспортними пригодами, стихією, і т.д.
-
Бокове або вертикальне биття коліс, деформацію коліс.
-
Пошкодження, пов'язані з проколами, порізами, розривами камер і велошин.
-
Ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, встановлених за бажанням Покупця.
-
Пошкодження або корозію, вигоряння фарби і наклейок, які виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів і прямих сонячних променів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.
Зняття велосипеда з гарантійного обслуговування:
-
У разі не пред'явлення коректного і правильного заповнення граф, реквізитів в паспорті з серійним номером рами велосипеда, дати продажу і друку / підписи продавця (дата виробництва).
-
У випадках самовільного втручання власником в конструкцію велосипеда, що веде до зміни його геометрії та інших характеристик шляхом установки нехарактерних даної моделі компонентів без погодження зі службою сервісу виробника.
-
У випадках недотримання вимог періодичного контролю за станом велосипеда гарантійне обслуговування може бути призупинено.
-
Якщо причиною несправності велосипеда виявилися: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до Керівництва по експлуатації велосипеда.
-
Використання виробу для підприємницької або професійної діяльності.
-
Лакофарбове покриття рами було видалено або велосипед був перефарбований, а також, якщо на велосипеді присутні відколи й вм'ятини або існують інші факти, що свідчать про механічне пошкодження при ударі, аварії, падіння, і таке інше.
-
Гарантія недійсна, якщо номер рами велосипеда був затертий або знищений.
Правила експлуатації
РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації по асфальтових дорогах, а також для руху по гравійним і поліпшеним покриттям без втрати контакту між покриттям і шинами.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда по дорогах з твердим покриттям, гравійним і ґрунтовим дорогам в хорошому стані, велосипедних стежках і доріжках.
НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків.
ПРИМІТКА: Велосипеди, оснащені заднім амортизатором, забезпечують більш високий комфорт при їзді і не призначені для позашляхового використання. Велосипеди оснащені різними по ширині шинами - від 1,5 " до 2,35". Широкі шини добре працюють на гравійних і ґрунтових дорогах. Вузькі шини дозволяють швидше їздити по твердим покриттям. Якщо ви плануєте багато їздити по гравію або ґрунтам, сильно завантажувати велосипед - попросіть продавця по рекомендувати модель на відносно широких шинах.
Максимальне навантаження (ВЕЛОСИПЕД + ВАНТАЖ):
Велосипед з одностінним ободом 24 ", 26", 28 "- 80 кг.
Велосипед з двостінним ободом 20 ", 24", 26 ", 28" - 110 кг.
Максимальне навантаження на багажник велосипеда 20 ", 24" - 10 кг, 26 ", 28" - 25 кг.
Контроль за станом велосипеда
ПЕРЕД КОЖНОЮ ПОЇЗДКОЮ:
-
Перевірте роботу гальм. Понатискайте гальмівну ручку, при цьому прокочуючи велосипед вперед-назад. Колеса повинні чітко блокуватися.
-
Перевірте зусилля затиску колісних ексцентриків або гайок.
-
Перевірте тиск в шинах.
-
Перевірте рульову колонку, з'єднання керма-виносу, виносу-штока вилки.
РАЗ НА ТИЖДЕНЬ (близько 100-200 км пробігу при помірній експлуатації ):
Чистіть та змащуйте ланцюг (використовуйте спеціальні змащення на силіконовій або тефлоновим основі. Для очищення ланцюга використовуйте спеціальні очисники). При їзді в мокру погоду необхідно частіше обслуговувати ланцюг та елементи трансмісії.
РАЗ НА МІСЯЦЬ (близько 500-800 км пробігу при помірній експлуатації ):
-
Перевіряйте стан зносу ланцюга, використовуючи спеціальний інструмент.
-
Перевіряйте стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці, педалях .
-
Перевіряйте зусилля затяжки шатунів. Для шатунів з посадкою на вал каретки 30-35 н / м.
-
Перевіряйте зусилля затяжки виносу і керма. Болти кріплення виносу затягнуті із зусиллям 8-12 н / м.
-
Перевіряйте колеса на наявність торцевого і радіального биття. При необхідності, виправте або замініть обід. Для цього знадобиться шпицевий ключ (настійно рекомендуємо для даної процедури звернутися до авторизованого сервісного центру).
-
Перевіряйте стан гальмівних колодок, якщо ви користуєтеся гальмами типу V-brake, перевірте на знос стан гальмівної поверхні обода, наявність спеціальної проточки вказує, що обід ще придатний для використання, якщо проточка починає «затирається», то обід слід замінити .
РАЗ НА СЕЗОН:
-
Амортизаційна вилка вимагає обслуговування чистка / заміна сальників, заміна амортизаційної рідини (вилкове масло).
При важких умовах експлуатації (дощ, сніг, бруд) міжсервісний інтервал скорочується. Визначити необхідність обслуговування амортизаторів, можна візуально і відчувши зміни в роботі вилки.
-
Перевіряйте стан тросів і обплетення. Обшивка не повинна «розпадатися» в місцях контакту з упорами.
Троси повинні мати гладку, без слідів закисания поверхню і вільно рухатися в оплітці. При необхідності, замініть троса і оплітці.
-
Замініть масло у втулках, каретці, рульовій колонці (за умови, якщо підшипники можна розібрати для обслуговування).
У перші два тижні, при помірній експлуатації, проведіть перше ТО велосипеда.
У нього входить наступне:
Перевірка затягування шатунів на валу каретки (30-35 н/м) перевірка затяжки рульової колонки, виносу, керма (болт якоря - 3 н / м, болти виносу - 8-12 н/м); перевірка натягу спиць; регулювання перемикачів і гальм.
Правила зберігання
Зберігати велосипед в зібраному або розібраному вигляді потрібно зі злегка підкачаними шинами, щоб вони мали нормальну форму. Приміщення, в якому зберігається велосипед, має бути сухим і не мати коливань температури. Висока або низька температура, прямі промені сонця, близька відстань від джерел тепла викликають псування гуми, фарби і наклейок. У сирому приміщенні металеві деталі велосипеда псуються від корозії.
У разі поломки
Зверніться за допомогою до нас або в найближчий сервісний центр Компанії виробника. Список сервісних центрів «Velotrade» можна знайти тут https://velotrade.com.ua/uk/page/garantiya.html
Перед зверненням до сервісного центру, Вам необхідно:
-
Переконатися, що Ваш велосипед належить до відповідного виробника
Наприклад:
«LEON», «OPTIMABIKES», «FORMULA», «ДОРОЖНИК», «DISCOVERY» - виробник ТОВ "ВЕЛОТРЕЙД"
-
Перевірити наявність паспорта велосипеда з заповненими полями - бренд, модель, ростовка, № рами велосипеда (повинні збігатися з Вашим велосипедом ) . Перевірити що термін гарантії не закінчився. Термін гарантії вказаний в керівництві користувача або в паспорті і встановлюється з дати продажу велосипеда.
-
Ознайомитися з інструкцією по оцінці гарантійного/негарантійний ремонту.
-
По можливості зв'язатися з найближчим до Вас сервісним центром і уточнити дату і час, коли можна привезти велосипед для гарантійного ремонту. УВАГА! Для проведення гарантійного ремонту велосипед повинен бути переданий в сервісний центр в чистому вигляді.
-
Зробити копію паспорта велосипеда .
-
В сервісному центрі заповнити заявку на гарантійний ремонт велосипеда, прикласти до неї копію паспорта велосипеда і передати представнику з сервісного центру - заповнену заявку, копію паспорта, велосипед.
-
У визначену з сервісним центром дату, прибути в сервісний центр, прийняти роботу, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.